технології “Smell-O-Vision” може позначити потрібне запахом будь-яке місце на екраніІнформаційний портал

 технології “Smell-O-Vision” може позначити потрібне запахом будь-яке місце на екрані 

Використання запахів для збільшення ефектів при сприйнятті аудіо-візуальної інформації є досить старою ідеєю. Починаючи ще з 1906 року, деякі театри експериментували з нюхової складової свого представлення, а в 1960 році на екрани деяких кінотеатрів вийшов фільм “Аромат таємниці / Scent of Mystery”, який не мав великого успіху, так і залишившись першим і єдиним в історії фільмом в форматі “Scent-O-Vision”. Останнім часом у зв’язку з розвитком сучасних технологій реалізувати системи, що доповнюють запахом іншу інформацію, стало значно простіше, завдяки чому стали з’являтися перші експериментальні установки “Smell-O-Vision”. Команда японських дослідників з Токійського університету сільського господарства та технологій (Tokyo University of Agriculture and Technology) також працювала у напрямку розвитку технології “Smell-O-Vision” і не так давно їх зусилля увінчалися створенням дослідної установки, здатної з високою точністю відтворити потребується запах і прив’язати його до конкретного місця на екрані.

 

Нова установка японців отримала нехитру назву “пахне екран / smelling screen”. По суті вона являє собою звичайний рідкокристалічний екран дисплея або телевізора з боків якого встановлені чотири вентилятора, здатні направити повітря у суворо заданому напрямку, паралельно площини екрану. Зустрічаючись в певній точці, ці потоки змішуються в один потік, напрямок руху якого стає перпендикулярним площині екрану, що дозволяє отримати ефект того, що запах походить з певної галузі.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s